2013. november 27., szerda

Kívánságlista...

Hétvégén lesz egy hete, hogy mélyen beleástam magam pár csajos témába és persze már jó pár dolog hever a kívánságlistámon. Lássuk mik is ezek:

1. Sigma ecsetkészlet 




Tutorial videók az ecsetek sokoldalú használhatóságáról megtekinthetőek az alábbi linkeken:




Lelőhely:

http://www.makeuplaza.com/ Értéke: 21000 HUF


Ebay-en ugyanennyi, iherb-en nem találtam. Vaterán ismeretlen fogalom :)


2. Szilikonmentes sampon száraz törékeny és fénytelen hajra

A képeken látható termékeket írja a legtöbb oldal, nektek melyikkel van a legjobb tapasztalatotok? Ár/érték arányban melyiket javasolnátok?




3. Highlighter

Egy újabb termék, amivel nincs tapasztalatom, bajban vagyok vele.
Olyat szeretnék, mely árban max középkategóriás, összetételét tekintve tartós pigmentáltságút, lehetőleg állatokon nem tesztelt terméket szeretnék. Túl naív vagyok? Ti mit használtok?

4. Pirosító

Hasonló a helyzet mint a highlighterrel. Jelenleg az Alverde pirosítóját használom, melynek oka, hogy viszonylag rózsaszínesebb, ami elvileg passzol a fehér bőr, sötét haj kombinációhoz, illetve teljesen természetes ásványokból áll és állatokon nem tesztelt termék.


Amit tudni kell, hogy csillámos, amit nem igazán szeretek benne, hiszen hétköznapi használatra nem értem értelmét a csillogásnak. Nap végére a csillámok már mindenhol fellelhetőek az arcomon (és a párom arcán is) és ez elég kellemetlen. Az illata kellemes púderillat. Nem tartós, nap végére mintha nem is lett volna - persze a csillámok emlékeztetnek a pirosítóval történt reggeli randevúnkra. Meh.

Ti mit használtok? 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése