2013. november 24., vasárnap

Sminktetoválás

15 éves korom óta elhatároztam, hogy amint elvégzem a gimit kitetováltatom a szemem. Tudtam kihez fogok menni, azt is hová, de végül 2012 telén jutottam el csak oda, hogy megcsináltattam a szemkontúr tetoválást Csepelen annál a szakértőnél, akit még 15 évesen kiválasztottam.

Előtte:




Utána: 






Az eredmény magáért beszél, gyönyörű lett. 
(Biztosan észrevetted, hogy az egyik szemem negyede más szinű, erről külön bejegyzést indítok "heterochromia" néven)

A szakértő még meg is jegyezte mikor megérkeztem a kezelésre, hogy milyen szomorúak a szemeim, nekem nagyon javasolja a sminktetoválás elkészítését. Magyarul még más is megmondta, hogy nem szép a tekintetem, szemem formája a jelenlegi formában. A csoda ezután következett: fekete szemceruzával felrajzolta mindkét szememre a formát és amint megpillantottam magam a tükörben azt kívántam, maradjak örökre ilyen gyönyörű szemű!! Alig hittem el amit látok! Magamban azon mérgelődtem, hogy mégis mit hittem én normális szemkihőzásnak korábban? Hogyan festettem magam 10 évig ezelőtt és miért nem mutattam meg még akkor valaki, hogy hogyan is nézhet ki ilyen jól?? :) Lefeküdtem a dolgozóágyra és megkezdődött az 1 órás munka.
Megkezdődött a pár perces érzéstelenítés lidokainos fültisztító pálcikával. BEdörzsölte a szempilláim tövét, egyáltalán nem volt kellemetlen. Nagyon picit csípett, amikor belefolyt a szemembe, ez 3 mp-en belül el is múlt.
Ezután már kezdődött is a tetoválás. Egyáltalán nem fáj. Olyan mintha egy golyóstollal rajzolnának a tenyeredre. Kicsit talán még csiklandós érzés is :)
Miután végeztünk úgy éreztem óriásira puffadtak a szemeim, de amikor tükörbe néztem megkönnyebbülve láttam, hogy még feleannyira sincs felpüffedve mint amennyire éreztem. :) 
FONTOS: VÍZ NEM ÉRHETI A SZEMET LEGALÁBB EGY HÉTIG, míg a hegek teljesen le nem jönnek maguktól, különben kiázik a festékanyag a bőrből!!!

Még tetoválás előtt telefonon felkészített alaposan a hölgy a részletekre, a Septosyl nevű krémet javasolta az utókezelésre, így még a tetoválás előtti napon beszereztem. Napi 2-3x érdemes minimum kenni, de mindenki érzi szerintem, hogy mit igényel a szembőr a tetoválás után. Én elég gyakran kentem, kb 3 óránként. A kenés nem azt jelenti hogy az ujjadra nyomsz a pici tubusból majd fel a szemre!! Alapos(!!) kézmosás után fültisztító pálcika végére nyomsz egy picit a krémből és azzal viszed fel a tetoválásra a krémet. A krém fehérszínű, úgyhogy elég tényleg csak picit adagolni és vékonyan felkenni, akkor nem is látszik hogy be van krémezve a szemed. Én simán bementem hétfőn dolgozni, egyáltalán nem volt már felpüffedve addigra a szemem. Direkt pénteki időpontot kértem, de akkor sem lett volna baj, ha másnap dolgozni kell menni. Csak aznap este püffedt fel kicsit a szemem. Íme:



4 nap elteltével azt vettem észre, hogy kenegetés közben a fültisztító pálcikán pici fekete szemcsék maradnak, elkezdődött a hámlás. Ennek nagyon örültem és lelkesen folytattam a napi szintű kenegetést.

Mivel a tetoválás során a szaruréteg "kisebesedik", így könnyebben kaphatunk el fertőzéseket, pl. árpa. Nekem mindkét szememen kialakult sajnos (a nagyon alapos higiénikus tisztítás ellenére is) 1-2 helyen, de 1-2 héten belül elmúltak. 
Tudni kell, hogy én tisztaságmániás vagyok, szóval képzelhetitek, milyen gondossággal mostam kezet krémezés előtt...szinte csak a sugárzásvédelmi ruházat hiányzott. :D

1 héten belül teljesen lejöttek a hegek, és igéző szempárral éltemtovább mindennapjaimat. Apróbb korrigálásokért (azt hiszem) 1 hónapon belül fel kell keresni a hölgyet, különben ismét teljes áron ki kell fizetni a tetoválást. Amennyiben még 1 hónapon belül visszamész, úgy nem kér el korrigálási díjat. Nekem szükségem volt visszamenni, mivel az egyik oldalon alul egy pici hibát véltem felfedezni - valószínűleg egy ponton nem maradt meg elég festékanyag a bőrömben, így azt ki is javíttattam. :) Szép lett, igazán.

Biztosan mindenki kíváncsi rá mennyibe került a szolgáltatás, elárulom: 30ezer Ft volt. Megérte. ;)
Amennyiben Te is szeretnéd az én sminktetoválómat választani, íme a facebook oldala: ITT




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése